Proefschrift layout

Het onderzoek zit erop, de resultaten zijn verwerkt en de inhoud is (bijna) klaar, tijd om aandacht te besteden aan de layout. Maar ga je dit zelf doen of besteed je het liever uit aan een professional? Een keuze die door een paar dingen bepaald zal worden:

  • Hoe goed kun je zelf uit de voeten met word/indesign/photoshop e/o illustrator?
  • Hoe wil je dat jouw proefschrift eruit komt te zien? Hoe complex wil je het maken?
  • Hoeveel tijd heb je beschikbaar om er zelf aan te sleutelen?
  • Past het binnen je budget?

Hou je het simpel, hoef je geen uitgebreid ontwerp, heb je de nodige tijd beschikbaar en kun je redelijk uit de voeten met Word of een andere tekstverwerker dan is het zeker een overweging om het zelf te doen. Via de volgende link kun je onze instructies en tips & tricks hiervoor vinden: Infoboekje

Wil je echter dat het professioneel volgens jouw wensen opgemaakt wordt met een consistente vormgeving waar je zelf niet al te veel tijd aan kwijt bent dan helpen we je graag. Wij hebben zeer kundige vormgevers die graag de opmaak van zowel het binnenwerk als het omslag tot in de puntjes voor je verzorgen. Vraag een vrijblijvende offerte aan of bekijk het infoboekje via de button hieronder. 

Informatieboekje aanvragen
Benieuwd wat Proefschriftspecialist voor jou kan doen?

Neem dan contact op via 075 655 43 63 of via info@proefschriftspecialist.nl

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.