ISBN

ISBN staat voor Internationaal Standaard Boek Nummer. Het is een unieke identificatie die ervoor zorgt dat een uitgave vindbaar is voor boekhandels, bibliotheken, webshops en andere aanbieders van boeken. De aanvrager zal geregistreerd staan als uitgever. Het ISBN regelt niet het auteursrecht. Voor meer informatie hiervoor kun je terecht op www.auteursrecht.nl 

Sommige universiteiten stellen een ISBN verplicht voor een proefschrift. Of dat het geval is bij jouw universiteit kun je het beste even nakijken in het promotiereglement of navragen bij de universiteitsbibliotheek. Mocht de universiteit het ISBN niet voor je kunnen regelen dan kunnen wij dat doen. De kosten hiervoor zijn € 30,00. Wij kunnen alleen het ISBN aanvragen indien het proefschrift ook door ons geproduceerd wordt. 

Als je onderstaand formulier invult dan sturen wij het ISBN binnen 1 werkdag toe. 

Velden met een * zijn verplicht

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid

Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.